Belom sampi Jodoh lagi daaaa....

Salam 1 Malaysia....

Hidup ni penuh betol cubaan, cabaran dan godaan naik pening kepala otak kalu nk ikot kan. macam2 masalah datang lepas 1 selesai 1 lagi masalah datang kalu xkuat semangat dh lama bunuh diri ni..tapi kalu bunuh diri xmasuk syurga la aku...bab agama aku lemah ckit takut aku..

Sekarang dah melangkah 2011 umur aku pn akan melangkah ke angka 26 huuuhuhu tahun ...pejam celik pejam celik cepat ja masa berlalu...aku mcm rasa baru ja habis sekolah...

Ni lagi satu masalah family dah bising bila ko ni nk khwin? adoiii tension aku. aku bkn xnk kwen dh En, abg aku duk jauh nk kene tunggu dia posting semenanjung la.harap2 dapat la dia posting bulan 4 ni kalu x bising la family aku kalu aku x kwen gak la derang dh ciap cakap nk cr kan colon untuk aku...ni lagi 1 hal derang ingat hati aku ni mcm hati ayam ka blh terima org lain dlm hidup aku..

Umur aku bkn ye 30 tahun akoiii...tp bila datang kenduri member kawen soalan y mesti ditaya bak kata orang soalan wajib kalu pg mana2 tempat...nk puaskan hati derang ni aku pn jawab la bulan 12 tp xtaw tahun bila hahhaah...derang ni taya soalan y aku sendiri pn xtaw jawapan...

baru2 ni aku g kenduri member aku kwen dekat kedah...soalan paling pedas aku kene "ko ni umi makan nasi minyak orang je bila lagi la ko ni nk makan nasi minyak ko sendiri" mau merah aku tahan malu...ape nk buat dh nasib badan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan