Apa Azam 2012....

Hai....bosan plak petang2 ni xtaw nk borak dngan siapa so aku muntahkan la dalam blog ni lantak la dia faham ke tidak...ape yang aku nk cerita pasal azam..bukan pakwe yang bernama azam taw ni azam (Matlmat) tp kan aku dari dulu penuh nak berazam untuk kurus kan badan tapi sampi skarang eeemmmm...mcm tu la tp korang jgn ingat aku gemuk cuma berisi ja la hahahah...ia ke?

Sebenarnya aku nk diet tp semangat aku ni kuat la nampak lauk sedap ckit ja aku ni mkn megalahkan ank gajah makan mcm ne nk kurus mulut nk meguyah ja adoiii....kadang2 jeles ja tgok org yang badan kurus2 ape la y derang makn kan..tp bukan nk kata la dh keturunan aku semua bsar2 la ko nk2 lepas dh beranak dari kecil jari kelingking jd besar ibu jari ....

Aku ada gak g joging, senam seni UPM buat  tp tu la skejap je mcm angan2 taik ayam hahahah....lepas tu haram nk kuar peluh pn aku dh malas ada hati nk kurus kan....Entah la bila nk kurus ni mcm dh mlas je tp tula kalu xjaga susah plak nk beli baju paling susah aku nk seluar jean tagok peha dh mcm penyu aku dh mlas nk beli...tapi aku tgok ada je org gempal2 tu pakai baju ketat2, dalam hati aku ni xmalu ke derang ni tinggi btol la confiden derang ni...

Untuk 2012 ni aku nk gak kurus Ya ALLAH kuatkan lah semangatku untuk berjuang habis-habisan..AMIN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan