LAMAN SESAWANG BERGADUH.....

Hai....korang
Sekarang ni Malaysia hangat berpolitik macam Tsunami cuma xde ombak ja tp Malaysia ada Ombak rindu hahahah..ni Joyah nk cerita cikit pasal politik zaman sekarang ni nak2 lagi dh dekat nk megundi masing2 parti nk cari buruk lawan masing sampi dah xlarant nk dengar..Asal berita ja politik asal politik ja berita...biasa la tu manusia kalu xgaduh xsah la kan nak tunjuk masing2 hebat dan ada power...dekat mana2 pn ada pegi la hutan rimba pn mesti kita akn dengar haiwan2 dalam tu bergaduh, tak pasal berebut tempat, berebut pakwe n makwe la tu hehehh... macam mana aku tahu ni? huhuuh...ada la rahsia..
Zaman sekarang ni orang gaduh2 nk rebut kuasa ni dh biasa tp yang luar biasanya kali ni aku nak cerita pasal laman sesawang bergaduh xtaw derang ni nk tunjuk sapa lagi power antara banyak ni..korang nk taw ape dialog derang gaduh jom baca dekat bawah ni....
MYSPACE: Kami musuh anda wahai Facebook!
TWITTER: Takpe Facebook, aku back-up kau.
GOOGLE: DIAMMM!! Aku ada...
semuanya....
MOZILA: Eh, tanpa aku, korang tidak boleh diakses.
IE: Wei Mozilla, sendiri mau ingat ha.. gua kan ada!
MOZILA: Lu pehal? Kacau line orang jer!
IE: Lu dulu la mamat, mengaku lu sorang jer boleh akses pada diaorang tadi!!
INTERNET: Sudah!!! jangan gaduh-gaduh! Kalau aku takde, korang lagi la takde!
                       Power tak aku?
FACEBOOK: Hmmm, akulah yang paling ramai di kunjungi. Jadi gua yang terbaekkkkk !!!
YAHOO: Facebook, jangan riak. Kalau aku takde, mana boleh buat email!
GOOGLE: Yahoo, Gua kan boleh buat email gak!
MAXIS, CELCOM, TMNET: (serentak) Ehem! Lu orang ingat kami ni kayu?
TNB: Diamlah korang, nanti aku matikan elektrik... baru korang tau siapa paling
           power! Hikkksssss..
hhahaha....lawak kan so zaman sekarang ni zaman untuk bergaduh..so xbaik la gaduh2 ni kan selogan dh ada AMALAN MULIA BUDAYA KITA so amalkan la "PEACE"
byeee...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan