Bila korang nk Langsung???????

Hiiiiii.......

Weekend aku pegi la wedding member aku, dengan classmate aku dulu time SPM tp aku g asing2 lain kereta lain taya ye...cuma bila masuk khemah pengantin je together2 huuhuhu...kebetulan jumpe plak member lama (lelaki) derang ingat kami couple la tu...aduiiii.mula2 taya soalan y angat2 taik ayam je la sebab dh lama xjumpa kira2 dari lepas SPM la...kira ari tu JEJAK KASIH la .lepas 1 soalan sampi la ke soalan yang boleh buat angin aku berubah, nk taw soalan ape haaaa ni dia: 

Member    :     bila korang nak langsung? (sambil gaya tangan hala ke aku n classmate aku)
Aku           :      ??????(muka terkejut sekali dengar ayat tu, muka  bengang sampai tahap nak naik tanduk rusa aje!!) agak2 la wei ayat tu biar btol sikit..
Member   :       sorry2...ok kau n kau bila nk kawen?(gaya tangan yang berasingan)
Aku          :       haaaa...baru betol ni x langsung xde brek atau signal, laju aje guna gear 5 taya kan dah kene!!! aku pn xtaw lagi bila...

ni yang aku malas nk pg wedding dengan budak lelaki, mesti derang ingat tu boyfriend aku fuuuhhh!!!!kalu mcm tu aku nk tukar2 org la bila datang wedding kwen, tp nati  derang cop aku ni playgirl! plak!! bahaya2 bapak aku xpenah ajar aku mcm tu....

aku nk share la tp untuk yang bujang je la kalu y dh kwen tu sila la abaikan kalu tak, ada la yang kene tinggal baik la korang jalan kaki...heheheh.  kalu g wedding kan mesti korang xlari tgok view sekelilingkan uuusha mamat2 handsome n girl yang cute2 je.

Bila dekat majlis2 mcm ni kita blh perhatikan ragam manusia yang pelik2 boleh berterabur gelak sampi xlarat nak kutip..kalu perempuan tu tergedik-gedik macam nasi lembik bila tegok mamat handsome saja la tu nk tarik perhatian eemmm nyampah..

Yang lelaki plak saja la tu nk buat wanita2 ni perasan dengan senyuman n pandangan dia. Tak tahu la berapa ramai girl yang dah masuk hospital gara2 senyuman lelaki. Lelaki ni kalu nk ngorat mesti la dia keluarkan senyum manis dia tu tahap kencing manis di buat nya...huuhuhhu bahaya btol la.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan