dating punye cerita

huuhuu....nak cerita la pasal keluar dating dengan boyfriend hari rabu dan  khamis ciap amek cuti tu almaklumlah  lama tak jumpa ada la dekat 4 bulan xjumpe aduhhh.dh tu nak call jiwang2 pn bukan selalu dh dia sayangkan kerja dia dari aku nk buat macam manekan "khidmat untuk negara"..rindu tu xpayah cakap la tapi nasib la aku ni blh faham tugas dia mula2 tu susah la cikit nak faham mana tak ya nak call pun susah nak jumpe tak yah cakap la dh kata duk sarawak masa bila nya nak jumpe kan.

Aku ni masalah aku tak tahu nk drive kete pegi KL kalu aku bawak mau sesat tak taw ke mana.tak pn aku buat jalan KL tu jem yang dh sememangnya jem..so nak dating kene la naik LRT bagi aku selamat cepat sampi tak payah aku nk perah kepala otak aku yang lembap nak fikir pasal jalan ni..

Destinasi nk dituju Bandaraya (SOGO) la tu ja yang aku taw dia pn xnk susahkan aku pegi jauh dia pn taw aku ni buta jalan buta sejarah hahhaha...Keluar2 ja dari pintu halangan dia dh tunggu aku bangga ya aku dari jauh nampak dah senyum sampi ke telinga besa la cinta jarak jauh ni dugaannya banyak nasib la kami ni faham  masalah dan kerja masing2....tempat pertama tujuan dekat SOGO ape lagi cari tempat makan la peyot dh nyayi lagu dandut time tu...makan dan sambil di soal siasat macam aku ni penjenayah yang bersalah ja..jenuh gak la nk menjawab soalan dia aku jawab dengan jujur la wat ape nk tipu2 kan biar dia tahu aku kawan dengan siapa kuar dengan siapa yang penting aku jujur aku xnk sorok ape2 pn dr dia. daripada aku tipu lepas tu aku kantoi lagi la haru aku kene nati.

 Hari yang kedua aku pergi hantar dia dekat MINDAF dekat transit aku pn tak tahu dia dekat mana aku just bawak kereta dia yang tunjuk jalan...ni kali pertama aku bawak dia naik kereta jalan jauh. adoi puye la cerewet  tapi nasib baik aku dah cuci kereta aku ciap2 kalu mampus aku kene ceramah ngan dia nanti pantang tegok kereta sepah misti aku kene...

Time aku drive adoiiiii....bising nya mulut dia nak ja aku Seletip mulut dia ada ka dia kata aku bawak kereta macam kura-kura lembap tp xde la lembap sangat 100km gak la aku bawak lepas tu cakap aku macam kayu bawak kereta tegak macam patung...















Tiada ulasan:

Catat Ulasan